Klacht

Heeft u een klacht? Vertel het ons!

 

Uiteraard doen wij, iedere dag weer, ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Bent u echter niet tevreden over onze dienstverlening en producten, dan vragen wij u dit zo snel mogelijk aan ons te laten weten.

 

Wij luisteren naar u en zoeken naar een passende oplossing. U kunt uw klacht persoonlijk, telefonisch: (085) 303 96 25, schriftelijk of via e-mail: [email protected] aan ons kenbaar maken.

 

Miracshop.nl lost het voor u op!

 

Alle klachten worden zo spoedig mogelijk, en in ieder geval binnen 14 dagen, door ons behandeld. Vindt u dat wij niet naar tevredenheid op uw klacht hebben gereageerd, dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht voor te leggen aan: Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Mirac Klantenservice

* We'll never share your email with anyone else.
iDEAL MasterCard Visa Bank transfer PayPal Klarna Pay Later Bancontact Giropay
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Taal
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »